Städning

Fråga mej inte vad jag gjort idag. Har faktiskt kommit nu till övervåningen och har faktiskt städet hela j-a dagen. Nu har jag bara köket och altanen kvar sen är det klart. Det var skönt med en ordentlig rengöring. Kanske man slipper göra en gång till innan jul. Så roligt är det ju inte, men det är härligt när allt är fixat.

I morron blir det klart. Sen ska jag ägna mej åt att göra pannacotta och tiramisu till 6 personer som kommer hit på torsdag. Onsdag hinner jag antagligen inte med allt som jag tänkt mej så det är lika bra att starta direkt i morron efter städningen. Sen ska jag också göra några champagnekakor till drinken som jag hitat recept på. Vet inte varför de kallar så men små fina kakor med parmesan i. Låter gott va.

Sov gott / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Duktig du !

Jag tar städningen en annan dag. Ha,ha !



kram

2008-10-13 @ 22:33:04
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Ja men... gör du inget annat än att städa!!!??? Förresten om du är klar hos dig kan du fortsätta hos oss... men det tar bra mer än 1 1/2 dag, det kan jag lova.

Pannacotta och Tiramisu är mina favo desserter också. Lyckliga dem som får äta dem hos dig på torsdag.

//Beate

2008-10-13 @ 22:58:04
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: vivan

Så duktig du har varit...avis...har min städning kvar...(röjning)...kramiz:)

2008-10-14 @ 20:26:57
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0