Lördagsslapp

Vad har man gjort idag då. Inte så mycket. Jag, Nettan och Nathalie åkte till Vällingby kl ett och gick och köpte biljetter för att se Mamma Mia på Fontänen. Sen blev det en liten lunch bestående av en varm macka med sallad för min del. Nettan tog en fläskfilé med pommes och Nathalie lite sushi.'

Den var jättebra filmen. Rolig också så att man fick skratta lite emellanåt. Men hur varmt de har på biograferna. Puh, jag satt i en t-shirt och tyckte det var varmt och gubben bredvid med hade skinnjacka på sej !!!!

Sen har jag inte gjort så mycket efter att jag kom hem. Bara middag som bestod av skinsnitzel med kokt potatis och ärter.

Sov gott MRsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Kan det vara klimakteriebesvär kanske?! Ha, ha...

//Beate

2008-10-12 @ 00:22:32
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Nettan

Fontänen ? Den heter inte så längre ! Ha, ha !

FILMSTADEN VÄLLINGBY !!!!

Och inte var det några klimakteriebesvär inte.

Det var verkligen varmt där inne.



Och filmen var super.

Har redan bestämt att vi ska köpa den.



kram

2008-10-12 @ 21:32:53
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0