Gubbpromenad

Idag är gubbarna ute på gubbpromenad så det var till att masa sej upp klockan 8. Det är ju inte så tidigt precis, men det var svårt att sova i natt konstigt nog fast jag hade varit uppe igår från klockan 6 på morron. Jag gick till sängs vid halv ett och var pigg som en mört. Antagligen berodde det på att jag tog ett vitaminpiller på kvällen som jag fått av ett företag. Skulle aldrig ha tagit det. De sa att man blev pigg av det, och det kan jag skriva under på. Ska prova en till idag och se om det blir likadant i natt.

Idag ska Nettan och jag åka till City gross. Det var längesen vi var där faktiskt. Jag ska bl a köpa anka som de har där. Det är svårt att få tag på anka här runt där vi bor, inga affärer verkar ta in det, men City gross är ett säkert kort, där finns dom. Hade tänkt att ha det när danskarna kommer på torsdag i nästa vecka. Prata om plaering va, men jag gillar att ha allt småkrafs omkring mej klart. Sen tänkte jag också köpa lite shotsglas där och ha till efterrätter. Hade tänkt mej att ha lite små blandade efterrätter. Hoppas att shotsglasen är bra.

Så nu ska vi snart iväg. Ha en bra dag och hoppas att solen snart kommer fram.

Kram MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha ! Solen ! Då får du nog leta länge !



kram

2008-10-07 @ 12:00:51
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Vitamintabletter... och du blev pigg! Ge mig omedelbart namnet på dem å jag lovar att inte ta dem när jag ska gå och lägga mig. Men de skulle verkligen inte skade kl 6:45 när man går upp.

Kram

//Beate

2008-10-07 @ 19:45:09
Postat av: Beate

Fläsklägg... hmmmm... är ju skitbra om man vill göra hemlagad ärtsoppa. Det gör vi faktiskt några gånger per år och fryser in. Vad gör du med "läggen"?

//Beate

2008-10-07 @ 23:11:27
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0