Freeeeeddaag

Jag är inte darrig, det är bara det att det är ju fredag idag. Världens bästa dag tycker jag fortfarande fast jag kan ha fredag varje dag då jag är ledig. Idag har Nettan och jag varit och handlat lite mat så vi klarar oss i alla fall över helgen. Jag hade ju tagit fram mat från frysen så det var mest lite tillbehör som måste handlas.

Så jag tänkte att jag skulle ägna mej åt lite efterrätter idag. Vecka 42 kommer ett par danskar till hr P´s brorsa och då brukar alltid vi också bli bjudna, men nu har jag bjudit hit alla i stället. Det kan ju vara roligt för danskarna att se hur vi bor också. Och jag vet att de älskar desserter så jag får väl sätta lite fart och hitta på något. Jag älskar att förbereda saker och ting och gör såklart sådant som jag kan langa in i frysen. Och knäpp som jag är vill jag alltid ha lite att välja på så därför blir det lite olika saker. Sätter såklart in bilder på vad jag har gjort.

Nu marsch pannkaka in i köket och hitta något kul recept.

Hörs igen / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: lLenal

Godeftermiddag!

Låter ju kul med lite matlagning,fast här blir det hämt mat hehe:)

Må gott, kram lena.

2008-10-03 @ 15:15:46
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0