Sovit bra

Vilken underbar natt jag haft. Har sovit från halv ett i natt till sju i morse utan att röra mej. Gud vad underbart så nu är jag jätteglad idag.

På fm idag har jag suttit och tittat på recept. Måste ju försöka hitta på något nytt att laga. Det är inte lätt att hitta på två maträtter om dagen. Lunchen kan ju bli lite lättare eftersom det bara är hr P som äter då, jag äter en stadig frukost och klarar mej till middag.

Fick lite tips när jag var inne på recept.nu. Måste ju variera sej lite och inte bara gå in på AoM. Hittade dessutom etn god efterrätt som jag tror Nettan också kommer att vilja göra, nämligen "Lakritspannacotta med limedoftande päronsallad". Visst låter det smarrigt va. Dessutom är dt ju så lätt att göra pannacotta, går fort som sjutton och smakar bra också.

Får se när vi åker och handlar, Nettan skulle ringa på fm. Och just nu ser jag att fm är slut, klockan är precis tolv.

Kram MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0