Snö

Igår tog jag det verkligen lugnt. Stickade klart Leons tröja så den ska jag bara montera ihop samt sticka en liten krage på. Bild kommer in på den när den är klar. Leon går ju inte in och kollar bloggen precis eftersom han bara är 9 månader drygt så det är ju lugnt. Tänkte baka lite igår men latmasken hade mej i sitt hårda grepp så det blev ingenting. Annars så finns allt hemma det gäller bara att få latmasken att släppa.

Idag har Mickis, Leon och jag varit i Solna C. Beate nämnde att det var lite bilar i helgen vid Täby C, och då kan jag tala om att det var likadant idag vid Solna. Eftersom det är måndag och vi var där mitt i lunchen så trodde jag att det var som vanligt, men det var hur lättparkerat som helst. Härligt. Mickis var inne på Panduro och köpte lite småpryttlar och sen åkte vi ner till leksaker där vi handlade en gosig åkpåse till Leon

Eftersom vi passerade Systemet passade jag på att handla en flaska glögg så att det finns hemma tills på söndag när det är första advent. Det går fort nu till jul. I veckan får man ta ner alla julstakar så att det blir fint i alla fönster. Jag bara älskar det. Det blir så härlig belysning, och jag hoppas såklart att snön också ligger kvar så är det ännu mer mysigt.

Nu ska jag in och fixa Leons tröja. Hörs igen.

Kram MRsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0