Helg

Igår blev det inget skriva alls. På dagen gjorde jag ytterligare en kaka med äpplen eftrsom jag hade en del ägg som jag ville bli av med, och sen på em ringde Nettan och undrade om Nathalie kunde sova över här. Klart att hon fick bara hon klarade allt mitt hostande. Och det var ingen fara.

Till middag åt vi baconlindad tournedos med rösti. Det passade lilla Nathalie också Sen gick vi och la oss ganska tidigt.

Idag, söndag har det varit slappt. Förutom en uppiggande dusch för att känna sej lite fräschare så har dagen varit lugn. Nathalie ringde efter Krillan vid 1-tiden och sen käkade vi lunch hr P och jag. Lite kycklingklubbor. Till middag blev det bacon med ägg eftersom ingen ville ha fläskfilé som var menat.

Nu är det sängdags, sov gott / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visste inte at bloggar smittar, ha, ha. Har nämligen också blivit förkyld och näsan samt ögonen rinner som en vattenkran. Men jag bestämde mig ändå att gå till jobbet och dela med mig till mina arbetskamrater. Är ju så generös så....

Kram

//Beate

2008-11-03 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0