Frrreeeeddaaagg

Åh vad härligt att det är fredag. I natt var det inte så kul, gick inte att sova. När klockan var tre i morse var jag fortfarande vaken, men ni skulle se mej i morse vid 9-tiden, då var sängen jätteskön och trött var jag också. Det var så dags då, men jag gick upp, herregud sova kan man ju göra en annan dag.


Efter frukost så satte jag igång och städade av hela övervåningen så den är klar. Härligt, nu är bara nedervåningen kvar men den får vänta tills i morgon eftersom det är så mörkt nu. Måste ju se dammråttorna också.


Det blev en tur till affären också för att handla potatis och mjölk. Lika mycket folk på parkeringsplatsen idag. Man fick leta efter en parkering. Det är väl många som inte har besökt Lidl ännu eftersom de öppnade igår. Nu ska jag sätta mej och koppla av lite med en tidning.


Kram MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Beate

Alltså nu ska du väl se vinterns enda stora fördel:

Man ser ju inte dammråttorna för att det blir mörkt vid 15:30. Och som Herr R brukar säga: det som inte syns finns inte. Måste ha uppfostrat honom väl sedan 30 år tillbaks, ha, ha.

//Beate

2008-11-28 @ 21:34:29
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0