Freedag

Egentligen visste jag inte vad sjutton det var för dag idag. Denna vecka har inte varit sej lik på något vis. I torsdags var jag ju borta, nu blev det ju fel direkt, det var ju i onsdags. Då träffade jag mina gamla klasskamrater, en del i alla fall. På torsdag åkte gubben iväg och fiskade och idag åkte Nettan och jag iväg till symässan i Kista.'

Det var första gången de hade symässa i Kista. Förra året var den i Sollentuna och jäkligt stökigt att hitta parkeringsplats. Inte för att det var bättre i år att hitta en plats att parkera eftersom det var fullt uppe vid mässan men det fanns en enorm stor parkeringsplats längre ner där vi stod.

Gick runt för att få lite tips inför vår egen mässa i slutet av januari. Vi måste ju hitta på något nytt att komma med. Det som vi fastnade för var quiltning. Vi köpte en bok som visade hur man gör från grunden så jag hoppas att vi kan ha lite att sälja till mässan ( om vi nu kommer med). Själv tänker jag satsa på oljemålningar med paljetter för det är skitroligt att måla och jag har inte sett någon som har paljetter i målningen.

Nu ska jag ta en tur ner till sängen så sov gott alla / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Michis

God natt mormor!

PussOkrams

2008-11-07 @ 23:52:59
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0