Regn

*Jag var aldrig inne på bloggen igår. Det var ju så jäkla tråkigt väder. och det precis när Michis och jag var ute och handlade - typiskt. Vi var iväg en sväng till Ikea, men det har jag ju redan talat om vet jag.

idag har vi haft besök av kjell och monia eftersom kjell har sått så mycket sommarblommor att han inte hade plats att sätta alla så vi fick lite av honom. Passade på att bjuda på lite luch samtidigt  som bestod av pajer som alltid finns hos oss. Nu är det bra aftersom de börjar att ta slut tack och lova, då kan man göra nya.

Monia blev alldeles faschinerad av Beates konstverk som hon gjort till vårt kök Hon undrade om det gick att beställa såna vackra konstverk. Självklart sa jag, Beate ordnar det mesta. dessutom bor de ju ganska nära varannn. Så Beate, bli inte förvånad om Monia ringer till dej någon dag.

Monia tog dessuom kort på Beates konstverk eftersom hon tyckte de var helt otroliga. Kul va.

Nu är det dags för sängen

Sov gott MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Wow, coolt!! Det är ju hur roligt som helst om folk gillar mina grejer. Blir riktigt stolt, tack!
Visst vann rätt lag, jag höll också på Man Utd, men tyckte ändå synd om John Terry, Chelseas räddande ängel som mittback när han missade straffen.
Åter till jobbet!
Kram
//Beate

2008-05-22 @ 08:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0