Klumpig

Förlåt om jag uttrycker mej lite plumpt och klumpigt ibland, det är inte meningen att ni bli bli sura, både min dotter och dotterdotter som har hjälpt mej att fixa denna blogg. Men kan ni inte förstå att när jag har fått en fin blogg så vill jag ju behålla den och inte byta ut den. Den jag hade från allra första början var faktiskt jag. Den var lite snirklig och inte så stel, och det gillar jag.

Bilden måste väl finnas kvar någonstans - eller.

Kramar till er båda som vill så väl - och så är inte jag tacksam.

MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Mmmmmmhhhh.... stå på dig!!! Håller till 100% med dig. Hoppas Michis kan återskapa den!
Kram
//Beate

2008-05-08 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0