Kallt

Fy sjutton vad kallt det är. Hr P har dessutom stängt av värmen i huset så nu funderar jag på om jag skall hämta hopprepet eller om jag ska sätta på ugnen. Ugnen satte vi alltid på när det var kallt när vi hade segelbåten, det var så himla skönt då att få lite värme. I en båt dessutom blir det ju så råkallt när det är svalare ute. Idag är jag faktiskt inte avundsjuk på de som är ute med båtarna, men när solen lyser och det är 20 grader då avundas man faktiskt. Det är så jätteskönt att vara på sjön då, man njuter.

Jag var och kollade min målning idag men den är fortfarande inte torr. Fick höra av Beate att det tar lite tid att torka så den får väl ligga på tork då. Som sagt så pillade jag ner paljetter i färgen så jag hoppas att de sitter kvar när färgen torkat. Likaså har jag också lagt dit små små pärlor, genomskinliga, men de syns inte. Ska bli spännande och se om allt limmas på tavlan. Jag berättar när den väl har torkat.

Nu ska jag börja med att sätta på mej något varmare, päls eller något.  Skojar bara, men en kofta skadar faktiskt inte.

Kramar MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du hoppa hopprep ?!
Ring så får jag komma och kolla. Ha, ha !

SKOJA !

Puss och kram

2008-05-14 @ 13:44:01
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0