Fredag

Det var sjutton var kvällen helt plötsligt gick jättesnabbt. Hade tänkt att ringa till Nettan när jag upptäckte att klockan var ju nästan halv ett. Kitt alltså. Tycker inte att jag har gjort så mycket ikväll att tiden skulle gå så fort, men OK då.

Idag på dan var vi och helghandlade. Mickis skulle ersätta Tessan på café Solen idag så mormor Nettan var barnvakt åt lille gulleplutten. Vi, mormor, jag, gammelmormor och Leon vr och handlade och han var ju hur snäll som helst, som vanligt. Inte ett endaste litet pip från honom. När vi gick in i affären sov han och sen vaknade han till lite men låg bara och log. Snuttgubben, han är ju för underbar.

Sen har jag på em tagit hand om Nettans korsord som hon inte har klarat av. Det visade sej var en massa kordsord som inte vr lösta, jag tror inte att varken Nettan eller Mickis ens har försökt. En tidning av två har jag fixat idag, resten återstår i morgon.

Nu är det verkligen natti-natti så sov gott alla nattugglor önskar mrsBettan

Kommentarer
Postat av: Jessica

allt bra? :)

2008-05-31 @ 00:33:46
URL: http://plastiquefashion.blogg.se
Postat av: Lisa

Trevlig helg! :)

2008-05-31 @ 00:34:10
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Beate

Så du är en jäkel på korsord... också. Är det nå't du inte är bra på?! Tror inte det.
Kram
//Beate

2008-05-31 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0