Besök

Då har vi äntligen fått krama varandra Beate och jag. Rob var också med, så det var jättekul. Vi åt lite pajer samt en räkmacka tillsammans och jag tror att det smakade. Och det bästa av allt, jag fick en underbar skapelse till mitt spishörn. Helt otrolig skapelse. Inte nog med det, hon hade med sej två stycken dessutom, båda lika läckra. Vad får hon allt ifrån kan man ju undra. Kolla bilderna. Den svarta har jag inte fått något bra foto på, den är klart mycket bättre i verkligheten.  Längtar ni efter en häftig skapelse är det bara att gå in på Beates blogg och beställa. Adressen dit är bp-computerart.blogspot.com/

Här kommer lite bilder

                                                 

Som sagt, fotot på den svarta får ni överse med. Ska nog ta ett bättre kort senare och sätta in.

Jag säger bara det - TACK än en gång Beate. Jag och Enar också tycker att de är helt otroliga.

Njut ni andra av bilderna MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Jag rodnar efter så mycket beröm, 1 000 tack och jag är riktigt glad att ni båda två gillar min "linsblomma" med en gnutta metall(is)!
Å tack för alla valborgsgodis, det smakade mmmhhhhhh. Åsså var ju kvällsmaten avklarad också... men den ska jag behandla i min blogg senare...
Kram
//Beate

2008-05-01 @ 18:31:45
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har! Ha en skön fredag! ♥

2008-05-02 @ 11:48:34
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0