Solna

På fredag ringde Nettan och undrade om jag skulle följa med till Solna C. Klart som korvspad. Snabbt fixade jag frukost till gubben och mej och sen fixade jag i ordning mej själv. Jag hade nämligen lite sovmorron (igen) så här gällde det att rappa på.

Nettan skulle köpa ett par skyltar till Hampus och Valle i leksaksaffären så det fixade vi först. Sen var vi förstås inne i den nya pärlaffären som öppnat i Solna. Massor med fina pärlor som man förstås inte kunde låta bli att handla lite av. Aja baja, inte handla så mycket sånt. Men det gjorde jag i alla fall.

Sen var det full fart hemåt. Michis skulle vara hos bvc klockan halv ett och väga Leon. Massor med bilar ute så de hann inte skjutsa hem mej först så jag följde med till bvc. Leon hade gått upp lite och väger nu 4010 gram. Lillplutten.

Sen hem och laga lunch till gubben.

MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Läser din blogg och längtar, längtar, längtar till pensioneringen. Hade jag läst inläggen i morse på jobbet hade jag nog dragit direkt... hem alltså.
Du verkligen njuter av penschis-livet och det ska jag också göra om sisådär två år.
Kram
//Beate

2008-03-10 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0