Smycken

Torsdagen blev inte alls vad jag hade väntat mej. Nettan och jag brukar åka ganska tidigt och handla. Men så blev det inte idag. Jag ägnade min dag åt att sortera alla smycken. Kan snart öppna smyckesaffär verkar det som. Hur mycket som helst av allt möjligt. Hur många broscher jag hade kunde jag knappt tro när alla var samlade. Det tog faktiskt nästan hela dagen att sortera och göra i ordning allt. Men nu är allt klart. Toppen.

Vi handlade mat Nettan och jag klockan sju på kvällen. Det var riktigt skönt att åka iväg så sent faktiskt. Konstigt nog var det ganska många som handlade så här sent. Vi åkte till Coop Forum i Vinsta och de har öppet ända till klockan 10 på kvällen.

Sen var det bara hem - packa in maten - laga lite mat - och suss i säng.

MrsBettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0