Slut på helgen

Hejsan svejsan,
Nu är helgen slut och det känns faktiskt skönt. Idag har jag återupptagit städandet igen. Hela nedervåningen är nu klar, inklusive tvättning av golv. Sen håller jag på att tvätta lite också som omväxling. Kul va. Hi, hi.

På lördag kommer 2 par grannar in till oss på middag så jag påbörjade lite smått förberedelserna igår em och gjorde en chokladmoussetårta. Sen får jag se vad det blir för förrätt och varmrätt. Har inte bestämt mej ännu. Kanske blir fisk, det ger sej. Det passar ju bra med fisk när man har en mäktig choklad som efterrätt. Ska se om jag hittar något annat än lax att äta eftersom det är väl ganska många som har ätit lax i alla variationer nu i helgen.

Kramis
MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beat

Nu vet jag i alla fall vad Nonstop är. 1 000 tack för påskpåsen som kom med posten idag. Det blir efterrätten ikväll.
Får jag rekommendera Marulk som fisk på lördag.. eller ett besök på Hötorgshallen, där de har alla möjliga firrar som man inte visste att det fanns.
Lycka till!!
Kram
//Beate

2008-03-25 @ 19:00:46
Postat av: Beate

Hej igen!
Vilket sött kort på dig och Nathis till höger!!!... Åsså "vill jag ha tillbaka" den gamla designen. Sätt fart på barnbarnet bara.
Kram
/7Beate

2008-03-25 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0