Trädgård

Jag var inne på Nettans blogg och såg att hon satt in massa trädgårdsbilder. Jag var faktiskt ute igår och fotade igen i vår trädgård eftersom hr P hade gjort i ordning våra krukor som står vid entrén. Han har gjort jättefint. Njut av bilderna, för det gör jag.



Visst har han gjort fint min lilla gubbe.

Sen fotade jag lite i vår trädgård - kommer här:

               


Ni förstår kanske att vi njuter när vi går ut i trädgården och ser alla blommor. Detta är bara en bråkdel av allt som finns.

Nu börjar fotbollsmatchen så nu måste jag in och heja på Spanien.

Hej Spanien, viva espania MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Paus i matchen! Din lilla (stora) gubbe har gjort suveränt fint i entrén. Gillar blandningen av blommorna skarpt.Olika sorter, snyggt eller som Rob skulle säga "organiskt".

Åter til matchen nu!

Kram

//beate

2008-06-29 @ 21:45:57
Postat av: Nettan

Suveränt snyggt i krukorna !

2008-06-29 @ 22:03:46
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0