Söndag - måndag

Söndag.
Nettan och Mickis hämtar mej klockan halv sju på morron (okristligt tidigt) för att vi ska åka iväg till Norrköping.
Tack att jag gick upp tidigt denna morron - det är ju helt underbart väder - dessutom sover alla.
Resan gick bra - lite trafik.
Mycket vovvar på utställningen - 1.406 anmälda varav 53 mopsar.
Varmt - vi hade som tur var med oss dricka i kylbag. Mums.
Valle gick inte vidare men fick i alla fall två rosetter som Nettan kan pryda sin trappvägg med.

Hem igen - stannade i Nyköping och åt frukostlunch, brunch alltså eftersom ingen av oss hade ätit något på hela dagen.
Lite mer trafik på hemvägen men det flöt på bra.
Hemma vid 3-tiden på em och fortfarande underbart väder.
Hr P hade som vanligt inte stoppat något i munnen så det var bara att ta fram stekpannan och fixa lite krubb till honom. Typiskt karlar.

På kvällen innan middag - Hr P åt ju så sent - ropade grannarna in oss på fika så vi gick över dit. Det blev m.a.o. ingen middag utan kaffe och avec i stället. Skönt. Jag var ändå inte hungrig.

Måndag
Grattis till Nettan som fyller 42 idag. HURRA HURRA. Ska kolla om jag inte har något dumt kort att sätta in på henne.

Kollar om jag hittar något nu



Men visst, jag hittade ju ett jättebra kort på Nettan. Det är taget hemma hos mej innan vi bytte vårt kök. Damen i blått är jag.

HURRA, hurra för Nettan idag.

Kommentarer
Postat av: Beate

Bra att du har en blogg!!! Då får man åtminstone reda på hur det gick för Valle på utställningen. Jättesnyggt kort på Nettan förresten.

Kram

//Beate



PS. Glöm inte era EURO 2008 tips!. DS

2008-06-02 @ 20:15:25
Postat av: soffie

Kul att titta in hos dej!

:O)

2008-06-02 @ 22:05:44
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nettan

Åh, vilket hemskt kort du har satt in.

Fy 17 !



2008-06-02 @ 23:40:37
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0