Kalsongmannen

Jag har ju glömt att berätta att jag missade årets bild.

Förra veckan när Nettan,Michis,Leon och jag var i Vällingby var det ju hur varmt som helst, och vad tror ni vi träffade på i vimlet av folk i Vällingby, jo en gammal man som stapplande kom med sin käpp införd förutom en skjorta sina långkalsonger. Och ingen av oss var så klok att ta fram mobilen och ta ett kort av mannen. Det var säkert en man som alltid hade långfillingingar och långbyxor men nu tyckte att det var så varmt att ett par åkte av.

Hur dum kan man vara att inte ta en bild alltså - det är oförglömligt.

Jag tror att om vi skickat bilden till tidningen så hade det blivit månadens bild.

MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha, ha !

Du kan inte släppa det där än ?!

Du är rolig du.



Kramiz

2008-06-10 @ 07:43:05
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Maste ha varit varldens syn. Har gar alla omkring i morgonrockar...

//Beate

2008-06-10 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0