Fotboll

Visst är det underbart med fotbollsmatcher. Man är helt slut när den är över. Vi som tippar hur matcherna ska gå är ju ännu mer engagerade än ni andra kanske. Man springer ut i halvlek och kollar hur man ligger till i tipsligan som består av 18 personer, och det är skitspännande.  T.o.m. hr P är helt uppe i tipsligan, mycket mer nu än förr vilket är jättekul. Dessutom tycker han det är kul att jag ligger med toppen, det är ju jag som ska göra det säger han, kan mycket mer än du om fotboll. OK, men så är det inte f.n. jag leder tipsligan dessutom, yyyiiiieeeehhaaa.

På fm idag var vi och handlade en ny laptop till Mickis. Hon hade fått semesterpengar från förra året så då brann det i fickan. Äntligen en egen laptop. Hon handlade också lite virusprogram och Windowsprogram.

Sen ikväll åkte vi som vanligt och handlade, fast idag sent faktiskt, klockan sex. Ganska skönt att åka då eftersom det inte är så mycket folk och sen kan Nettan gå i lugn takt eftersom Krillan var hemma med hundarna. Annars känner hon trycket att snabbt vara hemma.

Nu väntar vi med spänning på vad finalen i fotboll kan bjuda på söndag. Det blir helspännande. Ska det bli Tyskland eller Spanien som vinner. Jag håller helt på Spanien. Och blir det så, så vinner jag också tipsligan. Håll tummarna för mej.

Kram och sov gott mrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vadå vara snabbt hemma till hundarna.

Inte längre då Falcon har lärt sig att hålla sig längre. Dumsnut där. Ha, ha !



hörs imorgon !

2008-06-27 @ 00:34:16
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Jag håller verkligen tummarna för dig att du tar hem rubbet. Det är du värt. Å tänk hur stolt Herr P kommer att vara över "mamma".

//Beate

2008-06-27 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0