Borsjtj

Har ni lärt er nu att stava till den ryska rödbetssoppan. Bra.

Fy sjutton alltså vad mycket soppa det blev. Jag brukar sällan titta på recept när det gäller matlagning, men idag tänkte jag att nu ska jag följa receptet helt. Tyckte att det var väl inte så mycket i början men det visade sej sen att hela min kastrull var knökefull. Jag tittade då på receptet och kunde konstatera att jag lagat soppa till 8 personer och hur kul är det när vi är två som ska äta. GRR GRR GRR GRR. Fy sjutton vi har ju soppa till alla grannar.


NÅGON SOM ÖNSKAR SOPPA ???????????

Hoppas Chrille kan ta och stoppa i sej lite kanske.

Från en sur MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha, ha !

Så kan det gå när man har bråttom och inte läser hela receptet. Då hade du ju sett att det var för 8 pers.



Det är bara att ringa Christer imorgon när jag åkt, Ha, ha !

2008-06-04 @ 20:17:24
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha, ha !

Så kan det gå när man har bråttom och inte läser hela receptet. Då hade du ju sett att det var för 8 pers.



Det är bara att ringa Christer imorgon när jag åkt, Ha, ha !



Kramiz

2008-06-04 @ 20:18:15
Postat av: Beate

Där fick jag mig ett stort skratt!!! Känner igen mig helt och hållet. Att läsa recept är ju ingen sport och halvera, då måste man ju kunna matte... också. Du har min fulla förståelse.

//Beate

2008-06-04 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0