12 grader

Nu har jag varit lite nyttig - strukit 8 skjortor till hr P så han blir glad. Han brukar faktiskt stryka sina skjortor själv vill jag bara tala om. Han är faktiskt bättre än jag på det. Han tränade på det varje dag på den tiden han jobbade.

Nu är det bara 12 grader ute och mörkt så man tror att det är kväll. Usch. Det har faktiskt kommit lite regn men det får gärna komma mer.

Nu ska jag in och göra en pytt-i-panna på mina rester av kött, oxfilé, fläskkotlett och revbensspjäll.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Duktig "tjej" !

Och pyttipannan var tydligen god fick jag veta !



kramkram

2008-06-11 @ 15:16:54
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Ni verkar ha haft annu samre vader an vi. Har var det skurar och solsken om vartannat hela dagen. Nu vantar snart middagen. Undrar ocm dt blir gott... lika gott som din pytt.

Kram

Beate

2008-06-11 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0