Ny kaka

Nu har jag varit över hos Nettan med lite käk och passade på att ta ett par bilder. Det visade sej att batteriet behövde laddas så jag hade ingen bild i linsen, men jag fotade i alla fall och det gick ju hyfsat bra. Här kommer lite bilder från dagens arbete hos Nettan.

   

Fick lite fika hos Nettan och också smaka på blåbärskakan som jag gjorde igår. Den var inte så pjåkig.

När jag kom hem så bakade jag en jordgubbskaka, det doftade helt underbart när den var i ugnen.



Mmmmmuuuummmsssss vad det doftar gott. Den ska jag ta med mej en bit av i morgon också tillsammans med hallonpajen.

MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mums, den kakan längtar vi efter !

Nu har inte Christer många plattor kvar.

Han ska bli färdig ikväll säger han.

Så nu kan man säga : vi har tak !



kram på dig

2008-07-20 @ 18:40:44
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Trodde att "Herren" hade skapat söndagen som en vilodag. Hmmmmm... Det verkar ju inte stämma in på familjerna P och Bergh. Men din jordgubbstårta såg verkligen jätte god ut... den också. Fryser du/ni in eller äter ni allt på en gång, nej det kan jag inte tänka mig.

Virkade dukar hos oss var väl ganska så otippat, tyckte du. Jo det är det ju, men när Indiska sålde dem i våras så köpte jag en bunt. De bleknar ju så himla fort från rött till rosa. Men när dom är röda är de jättefina på det vita bordet tycker jag.

//Beate

2008-07-20 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0