Gubben

Det är inte Kjell som sågat gubben, det var en annan gubbe som han fick tag på av en slump. Nästa gång ska jag fota båda gubbarna.

På em var Nettan och jag och torsdagshandlade som vanligt, denna gång åkte vi till Citygross i  Bromma. Både Nettan och jag handlade lite extra så nu har vi mat för ett bra tag framöver. Sen hem till Nettan och lastade av hennes varor, snabbt hem till mej själv och lastade ur och in i kyl och frys och sen tillbaka till Nettan eftersom vi skulle äta sen lunch tillsammans. Michis hade satt fart på grillen så vi grillade korv till lunch. Smakade jättebra och sen varsin kall öl till vilket var ännu godare.

Sen badade lilla Leon i en balja på gräsmattan, vilket han tyckte var jätteskönt i värmen. Precis när Nettan hade tagit av honom blöjan så pinkade han, sju gånger. Vilken duktig kille va, nästan 5 månader och redan lärt sej pinka när  blöjan är av. Vad ska bli av denne unge man. Sen passade han även på att kakka när ändå blöjan var av, så det var ju helperfekt att sen hoppa ner i badbaljan.

Kolla vad skönt han har



MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha, ha !

Ja, det var ett evigt pinkande.

Han gjorde som hundarna, småpinkar lite då och då.



2008-07-10 @ 19:38:21
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Michis

Ja min pojke är duktig han!

2008-07-10 @ 22:19:44
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0