Bloggtorka

Fy på mej att inte skriva något på flera dagar. Men jag har varit så lat, därför har det inte blivit något. Igår gjorde jag praktiskt taget ingenting. Jo, lite på fm då jag tog hand om strömmingen och stekte den samt gjorde potatismos så gubbarna fick till lunch. Nettan var förbi och hämtade eftersom hon ändå skulle ut och handla något. Usch vad det luktar fick man såklart höra. Hon gillar nämligen inte strömming, inte Beate heller vad jag vet. Kattmat.

Sen satt jag och roade mej med att lösa korsord, och hr P var hemma vid halv sju-tiden. Jag målade en tavla också det hade jag ju alldeles glömt bort. Lite roligt måste man ju ha. Ska se om det går att få en bild på den.

Idag har de fortsatt som vanligt med altanbygget så jag är lite nyfiken nu. Allt är ju målat så nu håller de på att sätta upp.

Här får ni se min tavla, inte skratta, jag hade roligt

    

Nu åker jag till Nettan och kollar läget. Tar med en en marängkaka tror jag som vi kan ha efter maten.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tavlan var jättefin.

Michis och jag tittade på den när vi var hemma hos dig igår.



puss och kram

2008-07-13 @ 18:18:51
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Helt suverän tavla. Fler sådana, Konst i Täby Centrum är bara 7 månader bort. Vad du är duktig!!!

Äöskar den svarta bakgrunden. Skitsnyggt!!

//Beate



PS. Strömming lagar vi ibland då Rob är mycket förtjust i den. Å yes, Nettan har rätt, det luktar förfärligt!!! DS

2008-07-13 @ 21:15:13
Postat av: Malin

Gud vad duktig du är på att måla! Den är verkligen jättefin!



// Kram Malin

2008-07-14 @ 14:58:18
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0