Bloggen

Det var några nya besökare som var inne på min blogg idag, och det är ju skitkul med lite nya mänskor.

Klart att vi kommer att sätta in bilder på hur Nettans altan växer fram. Tänk vad mysigt hon kan ha därute sen när de får tak över. Tidigare hade de en markis men det är ju inte på samma vis, nu är det alltid tak över och då kan de ha sina trädgårdmöbler och göra en annan inredning där än tidigare. Jättekul tycker jag.

I morgon åker hr P som vanligt över och fortsätter att hjälpa Krillan med jobbet och vi, Nettan, Leon och jag, åker antagligen och handlar på dan eftersom de ska bort på kvällen. Det ger sej, får väl kolla med Nettan också. Sen måste vi bara vara hemma vid halv tre ungefär eftersom jag ska åka och hämta Michis vid T-banan.

Ikväll har jag i alla fall lyckats sticka klart alla delar till Leons lilla tröja och faktiskt också påbörjat att sy ihop den. Höll på att göra fel också men upptäckte det i tid. Det var som att sy ihop gylfen med västen (den kommer ni väl ihåg). Jag för min del höll på att sy ihop ärmen med ena bakstyckets nederkant, och hur kul hade det blivit. Inte kunnat röra armarna stackarn, men som tur var upptäckte jag det i tid så det var ingen fara.

Nu fortsätter jag att göra klart tröjan i morgon - och då får ni se resultatet. Hoppas att ni kommer att gilla den.

Kramar till er alla bloggare och sov gott för det ska jag göra / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Kattis

GOdmorgon!

Ja, ska ska skriva ett inlägg om det....

snart, hihi.

Hoppas du får en toppendag i det vackra vädret.

Kram

2008-07-03 @ 06:02:53
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Beate

Ta det lugnt på årets varmaste dag: 24 grader kl 7:00 i Täby. Pust!!! På jobbet sitter vi "inplastade" då de reparerar fönster och tak. Ingen utsikt och inget korsdrag heller. Pust, pust!!!

//Beate

2008-07-03 @ 08:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0