Ballongfärden

Visst är det jättesynd om våra vänner som inte kom upp i sin ballongfärd. De talade om att en gång när det nästan var uppstigning hade de prata med folk som kom från Strängnäs och Eskilstuna. De hade tagit ledigt hela dagen för att komma till Stockholm och flyga ballong. Säkert är det samma mänskor igen som har råkat illa ut. Stackarna,

Vi, hr P och jag har efter middagen. Nettan trodde inte att det skulle bli någon middag för hr P ikväll eftersom jag hade fixat en stadig lunch till grabbarna. Men, som jag sa, det litar jag inte ett dyft på, när kl börjar närma sej 9 vill ha hr P ha middag. Och det var precis det som inträffade ikväll.
'
Det blev en entrécote med stekt potatis med bernaissås¨s. Så nu vet ni det också.

Nu är jag skitttrött fast jag inte gjort något på hela dagen så sov gott mrsBettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0