Ballongfärd

Idag hoppas vi naturligtvis att våra vänner äntligen kommer upp i ballongen. Jag har varit i kontakt med dom och enligt Uppochner skall färden bli av idag. Helt säker kan man ju inte vara ändå, men vi ska vara ute i Saltsjöbaden klockan 18.30 där samligen sker. Förra gången vi kom så långt som till Saltsjöbaden blev det inställt så jag hoppas verkligen nu att det blir av.

Och jag nu i em varit över hos Nettan och sett om gubbarna gör någon nytta. Vi grillade lite till lunch och sen blev det kaffe med marrängkaka. Härligt att sitta mitt ute i trädgården och äta.

Här kommer lite bilder.

   

Här ser ni altanen, Nathalie med kompisen Amanda badar, Michis grillar och Leon sitter och njuter i gräset.

Kram till er alla  MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, det var ett himla ätande, fikande, fixande hela tiden. Ha, ha !

Tycker inte jag gör annat än att lagar mat, tömmer diskmaskinen och gör kaffe.



kram och tack för all hjälp med lunch och fika - och än är det inte färdigt än. Ha, ha !



kram

2008-07-13 @ 18:31:05
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

En riktigt rolig dag med andra ord!!!

//Beate

2008-07-13 @ 21:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0