Söndag

Visst är det något visst med söndagar. Då ska man ta det lugnt och vila - men inte här hemma precis. Det finns fortfarande lådor med saker i att packa upp och inte har jag en aning om vad de sakerna ska hamna. Men, det ger sej. Får väl i värsta fall kasta skiten eller ge bort.

Ett problem jag har är vad jag ska göra av alla plåster. Ni hör vilka problem jag har. Det är inte så att jag klagar om pengar eller att någon slår mej, det är fråga om VAD F_N SKA JAG LÄGGA ALLA PLÅSTER. Min man gillar plåster nämligen, inte att äta, men han har en tendens att alltid göra sej illa och har stora behov av plåster i alla varianter. Och det har jag hemma. Som tur är kommer Enars brorsa hem till oss lite då och då och fixar, och det är jag otroligt tacksam för annars hade min stackars man sett ut som en stor plåstergubbe.

Som sagt - kartongerna packar ju inte upp sej själv precis - får ta ett par till nu. Nästa vecka kommer Monia och Kjell hem samt att Enar också ska ut på gubblunk så jag får väl sätta full rulle så det blir lite klart ändå.

På återseende om ett tag när jag tröttnat på kartonguppackning.
MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Hör inte plåster hemma i badrumssskåpet eller i någon kökslåda där det uppenbarligen inte finns plats hos dig?!
Mitt förslag: i Enars verkstad i källaren. Minns att det fanns några lediga hörn när jag var hos er!
Kram
//Beate

2008-02-24 @ 18:12:52
Postat av: Nettan

Ja, Enar kan ju inte ha normala plåster som en annan. Ha, ha ! För det första har han boutahänder och behöver STORA plåster och för det andra så när han gör illa sig så gör han illa sig och det blöder så förbannat mycket.

Så det där med plåster i Enars verkstad skulle inte funka. Då har han ju blodat ner hela huset innan han kommer in/ner dit.

Kram

2008-02-24 @ 20:45:29
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Berit!

Nu har jag hittat hit till din lilla värld. Hahaha kan inte sluta skratta åt ert problem med plåster...men det är jäkligt bra å ha när man behöver det. Fråga Nettan så kommer hon att berätta för dig vem jag en dag i mitt liv ska ge namnet Enar, det coolaste namnet i världen.

// Massor av kramar från Malin med Hedda & Ettan

2008-02-24 @ 22:32:02
Postat av: Berit

Hej Malin,
Jag vet vem du är och att du gillar namnet Enar låter ju kul på en mops. Nettan har berättat allt om dej och dina mopsar.
Kram
Mrs Bettan

2008-02-24 @ 23:44:43
Postat av: Malin

Oj då bara bra saker får jag hoppas. Förhoppningsvis får jag träffa både dig å Enar någon gång. Hade gott!

// kram Malin

2008-02-24 @ 23:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0