Söndag

Oh jesus, här har man fått en blogg - och sen blir det inget skrivit. Smäll på fingrarna alltså. Vad hände igår då? Som vanligt var ju Kjell här och banka och slog som vanligt. Nästan resten av entrégolvet försvann. Enar hade försökt sej på golvet, men det gick inte så bra så brorsan fick överta. Jäkla vad han jobbade, svetten lackade så det nästan stänkte. Paraply fanns det i hallen som tur var. På kvällen var vi inne hos grannarna och käkade middag tillsammans med två andra grannar. Var hemma strax före två i morse men var faktiskt hyggligt pigg i morse, konstigt nog. Sov som en stock hela natten.
Idag har jag varit och handlat lite mat. Enar har ju inte fått några fläskisar på länge så det blev det till lunch. Han njöt så jag. Sen har han tagit hand om resten av klinkerplattorna i hallen, mycket stånk hör jag. För tillfället håller han på att sopa så det blir rent och fint. I morgon kommer brollan igen. Han ringde idag och det verkade som han ville hit. Här får man ju igen mat hemma, då får man fixa det själv. Han skulle bara veta att vi åt fläskisar, då hade han nog tagit bilen och åkt hit. Jag har roat mej genom att titta på en film och slappat efter den sena lunchen. Nu ska jag titta på mitt fredagskryss som jag inte har haft tid med.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, Enar jobba lite också ! Ha, ha !
Då kommer han nog ha träningsvärk eller ont i ryggen imorgon. Ha, ha !

Kramizar

2008-02-10 @ 21:41:26
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0