Småpajer

Man kan ju inte komma ihåg allt när man väl börjar att skriva. På dagen idag ringde Monia och talade om att nu får du verkligen börja att baka igen eftersom vi har inga pajer kvar. Jag brukar nämligen baka små portionspajer för att jag tycker det är så roligt. För egen del tycker jag om pajerna men har en man som inte delar min aptit för pajer. Han undrar alltid om det finns något annat att äta en paj. Därför brukar jag dela med mej av mina pajer och Monia älskar dom, och då blir jag så lycklig när jag hör det. Det är ju så jättekul att göra småpajer. Snart ska det bli nya fräscha pajer igen, det lovar jag.

Kram från pajmormorsmor

Kommentarer
Postat av: Nettan

Här är en till som älskar att både göra pajer och äta pajer. Så gott !
Blev riktigt sugen på att göra min kycklingpaj eller ost och broccolipaj ! Mums

2008-02-23 @ 19:19:23
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: BP igen

Sorry Mrs Bettan: måste hålle med Enar igen, usch, vi är väl fortfarande kompisar... eller. Jag gillar inte pajer heller, alltför geggigt för mig... oavsett innehåll. Anka däremot är inte helt fel. Har t o m lyckats med att den blev någonsådär mör... men här är ju ingen bortskämd.
Kram
Beate

2008-02-24 @ 00:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0