Ny dag i kojan

Tjingeling på er. MrsBettan är på G igen. Hade inte tid att gå in på dagen att skriva då det alltid är något att göra, typ, städning av badrum, ny tvätt, vikning av ren tvätt m.m. Varför får man aldrig göra det man vill någon gång.

Men, jiiihaaa, Enar skulle ju i iväg i em till röris - toppen - nu äntligen ska jag ta och göra det jag längtat efter - nämligen att göra lite pajer. Beate njuter förstår jag. Hi, hi, hi. Så fort han hade åkt iväg åkte jag också iväg för att handla lite till pajerna. Jag hade ju handlat igår men jag hittade ett recept som Nettan har gjort ett par gånger och jag säger bara det, de är så jäkla goda, ååååhhhh, tänk om ni kunde känna doften av dom. Jag njuter. Hela huset stank av köttfärs, lök, vitlök m.m men det var ju så ljuvliga dofter.

För er som inte gillar pajdeg så kan man göra själva guckan och ha till pasta, för den är helt underbart god alltså.
Nu är det ju bara det att jag kan fortfarande inte sätta in bilder eftersom jag inte vet hur man gör. Nettan har lovat mej att visa men det dröjer visst. Jag väntar som vanligt, ha ha.

MrsBettan



Kommentarer
Postat av: Beate

Jag njuter älskling ... av dofterna. Det stinker inte: det är som i Frankrike eller Italien, det finns inga ljuvligare dofter än när man lagar mat med färska kryddor (inkl. vitlök).
//Beate

2008-02-27 @ 23:12:30
Postat av: Nettan

Men lilla mammsen då ! Klart du måste sätta in bilder nu. Annars blir det så tråkigt.
Men varenda gång jag ska berätta så är det inget bra tillfälle - säger du alltså !

Nu får du banne mig lyssna på mig nästa gång. Ha, ha !

2008-02-28 @ 08:06:40
URL: http://hasselby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0