Mickis fixat

Hallå, jag har fått en egen blogg. Jiiihaaa. Idag har jag, Nettan och Mickis varit på lunch med gamla GB. Inte för att gamla GB är som det var förut precis, men i alla fall. Vi betalade 72 kronor för lunchen som bestod av en fritterad kyckling som inte smakade annat än frittering med ris och curry. Det som var gott var curry såsen eftersom det var lite sting i den. Handlade sen lite mat på ICA Maxi och sen hem till gubbarna som satt och svepte i sej två jättehamburgare, de största jag sett faktiskt, med pommes och varsitt glas rött vin till. Tur att man kom precis till vinet. Enar hade hämtat ekgolvet men inget blev lagt idag. Planering så att allt ska stämma. Enar har suttit med rutat block från klockan 4 till 10 och ritat upp hur golvet skall läggas. Då slapp man laga middag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det var på tiden !
Nu när du lärt dig att skriva inlägg måste du lära dig att lägga in bilder också. Inga problem !

Glöm inte att titta på statistiken så du ser hur många det är som är inne och läser din blogg.
Det är jättekul !

Nu måste jag fixa en länk till din sida !

Pussar och kramar
dottern

2008-02-07 @ 23:03:14
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Dotterdottern

Sen får vi fixa till hur du vill att den ska se ut men viktigast att du har en nu i alla fall. Resten får vi ta lite senare. Hihi.
Puss

2008-02-07 @ 23:34:07
URL: http://michaelaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0