Lördagskväll

Jag tänkte på lördagskväll i timmerkojan, men det är det ju inte tal om precis. Här sitter man ju med ett nytt kök och det är ju inte en timmerkoja precis. Har precis avnjutit en delikat middag med ankan (den blev helperfekt) och till den hade jag skivad potatis i ugn. Under tiden jag hade potatisen i ugnen skulle jag bryna på ankan. Inte tänka snuskigt nu !!  Då funkade inte spisen !!! Men, vad har du gjort Kjell. Stängde av ugnen, och då funkade spisen.  Ja,ja, får ringa till Kjell och tala om att han får bakläxa.

Efter middagen serverades hallon med grädde, serverades låter väl häftigt, det var ju för f_n jag som serverade, som vanligt. Men det var jättegott och jättemätt blev både Enar och jag.

Nu får vi se vad morgondagen har att erbjuda.

Sov gott alla snuttisar
MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ovanligt ! Ha, ha !
Det är väl alltid du som serverar !

Lördagskramizar

2008-02-24 @ 00:33:08
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: BP

Tänker alltid snuskigt, gör inte du det?!!!
Älskar bloggen åsså slipper man ju att skriva mejl också ;-)
//Beate

2008-02-24 @ 00:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0