Leon

Idag skulle Nettan åka till Mickis och Leon på bb och klart att jag följde med. Jag ville ju så gärna se det lilla underverket. Leon sov under hela tiden vi var där och ville inte titta på oss. Verkade vi gamla eller ?? I alla fall så kände han inte för det.

Mickis var jättepigg och ville åka hem. Senare under dagen fick vi reda på att hon kommer hem i morgon.

Köket hemma avancerar för varje dag. Och konstigt vore det annars. Montören är toppen. Han jobbar lugnt och fint och hafsar inte. Idag kom också våra fina granitskivopr så han var tvungen att ringa en annan montör för att få hjälp med att bära in dem. Det är tunga grejer. Granitskivorna finns nu på plats. I morgon kommer säkert spisfläkten upp samt att våra side-by-side-skåp också hamnar där de ska stå.

Det var allt om dagens händelser. Nu får jag önska alla en god natt och sov söta drömmar på alla hjärtans dag. 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi är så nyfikna att komma och titta nu.
Såg ju lite igår innan vi åkte till förlossningen, men det är ju nu allt börjar ta plats.
Nu är det dax för dig att sätta in bilder på bloggen så folk får se hur det ser ut.
Det tar vi imorgon tycker jag !

Puss på dig gammelmormor

2008-02-15 @ 00:31:31
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0