Gammelmormor

Åh, nu börjar jag verkligen längta efter min lilla Leon. Inte min, men jag tillhör i alla fall familjen. Hoppas att allt går bra med födseln, och jag hoppas verkligen att jag oxå får var med, kan ju inte sitta här hemnma och vänta precis, då får jag spader.
Idag har "gubbarna" börjat att lägga golvet i köket. Det var mycket svärande i början, och sen på varv två lyckades Kjell att slå sönder en bräda. Hur f_n får man bort den då. Han kämpade så svetten rann. Jag ringer, sa Enar till golvleverantören och frågar. Och whips, böj plankan uppåt och sätt knät på den andra så fixar det sej. Och det gjorde det. Hälften är fixat, fortsättning på golvet följer i morgon. Sen kom Chrillan med en grej till fläkten, stor som bara den, som kan reglera luften i huset. Det blir bra när den är på plats, med fem hastigheter. Jag föreslog att den kunde sitta på vinden, vi får se var den hamnar.Nu är det dags för sängen, hörs i morrn.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu e de dax för dig att lära dig lägga in nån bild så folk förstår vad du pratar om.

Kramizar

2008-02-09 @ 00:02:34
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0