Uppdatering

Här kommer lite uppdatering om vad som hänt de tre senaste dagarna.

I onsdags hade vi besök som kom på lunch redan klockan ett så det var full rulle faktiskt ända tills de kom. Jag som ändå hade förberett så mycket fick i alla fall småstressa lite för att hinna klart. Lunchen har jag ju redan berättat om vad den innehöll liksom alla efterrätter. Jag kan tala om att alla åt två st var, härligt. Sen var det kaffe och liten småkaka efter.

I torsdags åkte Nettan och jag iväg till Coop Forum och handlade. Nettan köpte inte så mycket, men jag småhandlade lite så vi har mat till helgen i alla fall. Efter mathandlingen åkte jag hem med Nettan och då hoppade Mickis in i bilen. Hon vill ha en videokamera i julklapp och hade sett ut i i Barkarby på Media Market (vet inte om de heter så, men nästan i alla fall). Den kostade 999 kronor och vi frågade om den var något att ha. Nja, så där fick vi till svar, den är ju inte den bästa att filma med precis annat än i dagsljus. Men va sjutton, då är det ju ingen mening att handla, det kändes mer som att kasta pengarna i sjön. Så det blev en klart mycket dyrare och så ett 8 mb minneskort också av den bästa sorten. Hon önskar sej bara en julklapp av oss och då blev det denna videokamera.

Idag är det ju världens bästa dag, FREDAG, härligt, och jag har träffat min gamla klasskompis Britt i Kista. Vi var inne på KappAhl och köpte byxor, halva priset. Jag provade inte mina, men har gjort det nu, och tack Britt att du visade mej dessa byxor, helt suveräna och sköna. Jag åker nog dit igen och köper ett par till som du gjorde. Sen hade de också den tröjan som du hade på dej, den som är så skitsnygg, Rea på den också, tack tack. Vad glad jag blev att det passade så bra. Sen var vi runt och småhandlade lite, kan inte tala om vad eftersom flera läser bloggen.

Sen blev det också lite kniesmat, 3 små rätter, smarrigt värre med lite dricka till. När jag sen kom hem förstod jag att de var lite starka eftersom jag var dötörstig. Härlig em idag. Vi träffade också en annan gammal klasskompis i Kista, världen är liten ibland. Kul.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, va sur jag blev när jag inte kunde följa med.



Kniesmat ? Va e de ? Ha, ha ! Skoja !



kram

2008-12-05 @ 18:22:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Vilken härlig favoritdag du har haft: fredag veckans bästa dag. Du har rätt. Men du rattade väl inte bilen efter drinken ;o).

//Beate

2008-12-05 @ 21:27:46
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0