Täby

När vi var i Täby idag passade vi också på att titta där vi ska stå när det är utställning den 24-25 jan nästa år. Då måste ni komma alla som läser bloggen. Närmare info kommer lite senare, men boka in någon av dagarna så får ni träffa oss bloggare i ett annat sammanhang.

Kvällen har jag ägnat åt att göra pärgirlander som jag ska hänga upp i fönstret. Det låter kanske lite konstigt, men i mitt köksfönster brukar jag hänga upp stora röda kulor i vita band och då hade jag tänkt att emellan dessa hänga dessa pärlor. När jag har prytt fönstret så kommer det en bild så ni får se.

I morgon kommer en gammal arbetskamrat och hälsar på oss. Vi har bjudit honom på lunch. Hr P känner också honom eftersom vi i många år träffades på sjön när vi hade segelbåt. Dessutom är de båda två från Dalsland och det var en av anledningarna till att vi började träffas. Det ska bli kul. Som vanligt har han med sej varor som hr P älskar, nämligen Top Hat, som har blivit en favorit.

Nu är det väl dags att knyta ihop sej och gå till sängs.

Sov gott / MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Nettan

Godnatt mammsen !

Hörs imorgon !

2008-12-09 @ 00:29:03
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0