Slappdag igen

Idag har det varit lika slappt som igår. Nu har jag gått omkring i min mysdräkt i tre dagar kan ni tänka er. Helt otroligt, det trodde jag aldrig själv.

Så m.a.o. finns det inget att berätta av vikt. Däremot har jag gjort lite pannacotta som nu står i kylen och får stanna till. Sen ska det på lite lingongelé . Ska bli lite smarrigt. Hoppas att de hinner stelna till i kväll annars får vi ta dem i morgon.

Kvällens middag kommer att bestå av grillad oxfilé med skivad potatis i ugn och lite vitlökssmör samt sugar snaps. Ett glas rött vin blir det också.

Kram / MRsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Nästan ditto. Pannacotta år vi faktiskt också idag. Kvarlevorna från Konst & Kakor.

//Beate

2008-12-28 @ 00:01:18
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Fjun

Åh fy vad gott med oxfilé! Vad avundsjuk jag blev nu! Det var verkligen länge sen nu..

Jag tvivlar inte på att det smakade bra! :)



Kramis och Gonatt!

2008-12-29 @ 00:13:20
URL: http://fotobyfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0