Regn-tisdag

Inget vidare väder ute precis, men vad gör det när man ändå är inne. Stackars hr P:s brorsa med fru som sitter i Spanien i 12 graders värme. Det är allt annat än kul. De har ju inte så varma kläder med sej precis och dessutom finns det ingen värme i huset. Brrrr.

Idag är hr P:s elektriska bror här igen. Han hann inte klart hos grannen igår så fortsättning följer idag. Vi tog en liten fika med kaffebröd innan de gav sej in till grannen.

Vad jag ska göra idag. Har faktiskt inte riktigt bestämt mej ännu. Har tagit fram pepparkaksdeg så vi får se om det blir några kakor, och sen kan jag ju förbereda apelsinsalladen också.

Kram MRsBettan

Kommentarer
Postat av: Carro

:)

2008-12-02 @ 16:25:55
URL: http://sandraocarro.blogg.se/
Postat av: Beate

Skrattade gott när jag tänkte på den "elektriska brodern". Såg framför mig en kille med gnistrande hår så står på ända, skakandes och gnistrandes ur fingerspetsarna. Du är härlig!

2008-12-02 @ 16:42:37
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skrattade gott när jag tänkte på den "elektriska brodern". Såg framför mig en kille med gnistrande hår så står på ända, skakandes och gnistrandes ur fingerspetsarna. Du är härlig!

2008-12-02 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0