Nytt citybesök

Idag åkte Nettan och jag iväg till stora staden. Der var längesedan hon fick se en julmarknad och jag ville ju så gärna att hon också¨fick ta del av den. Var inne i stan vid halv elva idag och kollade läget, Hät kommer första bilden från Hamngatan


Då hade vi gått en rundtur  via sergel och gallerian och sen ut på en liten rökpaus på hamngatan.

Sen fortsatte vi att kolla i alla stånd som har satts upp.Mängder alltså Kolla bara



Det är ju kul att det har kommit upp stånd med alla olika nationaliteter men de har ju inte så lätt med svenskan, kolla här

  

*Jag vet inte om det syns men det var en kllar felstavning på självbetjäning och välj, Hi, hi.


När jag kom hem hade hr P planterat hyacinter wså de har jag prytt ikväll med allt jag hade hemma i form av små tomar och kulor bl.a. *Hälften ska Nettan såklart få hem i morron.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Kul att ni var i stan och att ni la upp många bilder. En liten försmak på vad som väntar oss imorgon. Det verkar vara samma stånd som under sommaren. Vi har nämligen planerat att åka in imorgon och köpa hem lite mera engelska chutneys och lite pesto-ost... bland annat.

Kul med lite annorlunda julshopping, eller hur?!

Och felstavningen var roligt - sådana brukar man ju bara se i Grekland och Turkiet annars...

//Beate

2008-12-19 @ 23:36:20
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Nettan

Det var jättemysigt att bara gå runt och strosa tillsammans med dig.



Lunchen var ju inte heller fel - men den har du ju inte satt in. Ha, h a! Det har jag !



p o k

2008-12-19 @ 23:52:42
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Nettan

Glömde självklart skriva att jag är tacksam för hyacinerna !



Ingen jul utan hyacinter !

2008-12-20 @ 00:15:38
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Kollar in då oh då :) Vi tycker de var jätte gulligt av dig att sticka en mössa till Josefin :) Jätta tacksamma. De gör den säkert :D

Massa kramar och ha en riktig god jul :D

2008-12-20 @ 15:32:52
URL: http://weareyuoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0