Mer kakor

Ja är ledsen, men jag kunde inte hålla mej. För det första fick jag tag i en bakbok med bara småkakor, och hur läckert är det på en skala 1-10. En 10-poängare alltså. Jag har ju hur mycket kokböcker som helst och älskar också att titta i dem och prova nya saker. I alla fall gick jag igenom boken och hittade de underbara syltkakorna. De heter inte så men det är ju kakor med sylt i. Jag kunde inte motstå utan satte igång och gjorde dessa också. Här kommer bilden. Kakorna är fortfarande varma på bilden därför är inte glasyren så vit som den kunde vara.



Mums. mums.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha, ha !

Nu ska jag göra ett litet sammandrag av dina kakor på min blogg också. Ha, ha !



kram på dig

2008-12-16 @ 21:09:40
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Cia

Heheh jag har precis skällt på dig ;-)

Eller hur man nu ska säga det... Påpekat i alla fall... att jag skulle vara "rullfet" med dig som mamma ;-)

2008-12-17 @ 10:06:56
URL: http://www.mysecretwindow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0