Fredag

Visst är det härligt, det är fredag igen och livet leker. Idag var Nettan och jag i Vällingby. Jag hde köpt ett par byxor och en tröja till henne men de passade inte och hon vile inte ha något annat på H&M så det blev julklappar till Nathis i stället,  Sen käkade vi lunch på Massagotti i K:femhuset och sen en tur till åkermyntan och handlade lite frukt och frimärken,.


Sen städade jag och la på juldukar och fick hr P att gå upp på vinden och hämta våra juklkartonger med all pynt. Det är ju fy sjutton Lucia i morgon.

Har också hunnt med att fixa biskivierna i kväll och samtidigt doppa valnöttter i choklad. Kolla är:



Här kommer de chokladdoppade valnötterna;



Sov gott / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du e så dutti !

Jag har också satt in bild på mitt julgodis jag gjorde igår.



ha de

2008-12-13 @ 11:50:25
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Snyggt jobbat igen! Me dom mängder som ni producerar så har ni tillräckligt till Påsk, ha, ha.

Vad innehåller bikskvierna. Jag vet dum fråga men...

//Beate

2008-12-13 @ 11:59:39
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0