Bakning

Konstigt, jag var inne igår em och skrev ett inlägg på bloggen, men idag när jag går in finns det inte ???? Visst är det konstigt.  Talade om att jag hade bakat chokladkakor och florentinare så jag har varit lite duktig. Bild kommer in senare på bloggen.

Får se vad den här dagen har att erbjuda, jag har faktiskt inte riktigt bestämt mej än. Kanske blir det mer bakning, eller så åker jag in till stan och träffar Michis som redan har och in och träffat Cassandra. Ibland har man lite svårt att bestämma sej. Nu ska jag göra i ordning mej.

Kram MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Och helt plötsligt åker du bara in.

Du e knäpp du !



p o k

2008-12-10 @ 12:33:25
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0