Apelsinrullar

Apelsinrullarna är klara de också. Sen går det inte att baka mer idag för jag saknar smör. Jag som alltid har smör hemma, lägger det i frysen, men där fanns inte ett endaste paket kvar. Så det blev bara dessa rullar också idag.

Sen har jag stickat lite också för att ha lite att göra. Man måste ju alltid göra någonting det går ju inte bara att sitta och glo på tv precis. Så här blev apelsinrullarna i alla fall


Jag var lite orolig i början eftersom apelsinsmeten som ligger i mitten var ganska så kladdig men jag la in den i kylen en halvtimme och då gick det att arbeta med den tack och lov.

Sov gott / MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du e så duttig du.

Nu måste jag sätta mig ner och titta på vad jag ska göra också. Ha, ha !

Kan ju inte bara göra godis. Ha, ha !



p o k

2008-12-15 @ 23:39:36
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Michis

Oj vad läskigt det lät. Apelsin gegga. Vågar man smaka i morgon kanske? Hihi.

2008-12-15 @ 23:48:37
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0