Måndag

Vad har jag gjort idag. Jo, tog och pratade med mina blommor som har blivit lite eftersatta. Det tar ju en bra stund att vattna och fixa till alla. Sen har jag faktiskt varit duktig och fortsatte min strykning idag. Det finns mer att stryka så det finns även i morgon om jag känner för det.

En ganska tråkig dag med andra ord, men jag kände mej nöjd faktiskt att ha gjort något nyttigt.

Plockade samtidigt ner alla krukor som Nettan ville ha så det går att komma fram. Krukorna stod nämligen utspridda på golvet på nedervåningen.

Nu ska jag gå ner till Agatha Christie igen. Börjar bli spännande nu.

Sov gott MrsBettan


Kommentarer
Postat av: Nettan

Suss på dig !

Vi hörs imorgon !

2008-08-25 @ 23:29:11
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Visst hjälper det att ha en konversation med blommor/växter! Åsså ska de döpas också, glöm inte det, annars vissnar dom. Fråga mig, jag vet.

//Beate

2008-08-26 @ 08:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0