Frissan

Var lite flitig i morse igen, 2,5 timme stod jag och strök, och mer finns. Ni undrar säkert hur mycket jag har att stryka och det är ganska så mycket. Ett tag var det nämligen så att när vi skulle ha party och ingen duk fanns struken så gick jag helt enkelt och köpte en ny. Strålande va. Löste ju problemet just då och det fortsatte så faktiskt ett tag, så nu har jag problem med att få in alla dukar i skåpet. Men det löser sej.

Skåpet där jag kan förvara mina dukar är f.n. upptagna av stickade halsdukar och sjalar, säkert fem hyllor, så det gäller bara att sälja av dessa så får jag mer plats. Får väl sätta in mina halsdukar på bloggen och se om det är någon som nappar. De är faktiskt handstickade av mej, inget maskinstickat här inte.

Sen på em kom Nettan och Mickis och hämtade mej eftersom de skulle ta en sväng till Vällingby. Klart att jag ville hänga på då, skönt att komma undan strykningen ett tag.

Vid tre-tiden var det dags att gå till frissan och få lite färg i hårbotten som lyste grått, inte kul precis. Men nu är det fixat och likaså har jag ju klippt mej också. Känner mej som en ny människa.

Kramar MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Beate

Du lägger väl upp en bild på nyklippta och nyfärgade MrsBettan, eller!!!

//Beate

2008-08-27 @ 18:14:43
Postat av: Berit

Svar till Beate

Klart att jag inte gör. Gillar inte att stå så där i rampljuset precis.

Kram MrsBettan

2008-08-27 @ 22:46:35
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0