Cykel

Idag har vi kollat på OS hela dagen. Emma Johansson - du är ju bara bäst alltså. Stort grattis till sivermedaljen.

Sen Elfenbenskusten som spöade Serbien i fotboll. Kul match. Elfenbenskusten bjöd på trevlig och underhållande fotboll med en del häftiga passningar.

Just nu pågår basket och dt brukar jag inte gilla, men den här matchen mellan Kina och Usa är klart sevärd. Att det fanns så långa kineser hade jag inte en aning om.

Samtidigt som detta pågår håller jag på att helsteka en fläskkarré, det är ju skitlätt eftersom den sköter sej helt själv. Lagom mat att tillaga idag när man är lite halvtrött.

Kramar MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Här har tv'n också gått varm hela dan. Ha ha !

2008-08-10 @ 19:25:46
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Bra att man kan gå in på din blogg för uppföljning av OS. Har varit jätte dåligt på det under dagen. Sätter mitt hopp om uppdatering till OS studion om 20 minuter.

//Beate

2008-08-10 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0