City

Då var man hemma igen efter city-besöket. På hemvägen kom jag när alla andra var på väg hem från jobbet så det var en himla massa med folk. Men jag knöade mej in och lyckades få en sitsplats, det tar ju nästan 45 minuter att åka hem så det är lite jobbit att stå.

Hade skött mina tänder perfekt sa tandhyggan. Allt såg skitbra ut, to.m. tandköttet. Tackar tackar, kan man få ett litet bokmärke. Men hon hade inga bokmärken tråkigt nog. Hoppas hon ritar en guldstjärna i min journal i stället.

Nu är jag hemma igen och ska fortsätta där jag slutade förut. Nämligen att gå ner till tvättstugan och hänga lite lakan som jag tvättade precis innan jag åkte iväg.

Ha de´
MrsBettan

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu förstår jag !

Du ville att jag skulle kommentera och jag fattade inte vad det var, men jag antar att du menar din kommentar på min blogg. Och självklart kommer jag !!!!!!!

2008-08-26 @ 20:55:32
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Beate

Grattis till fina gaddar!!! Å du: nu förstår du väl hur en gammal 60-åring har det i rusningstid på buss/T-bana och tåg... både morgon och kväll. Ha, ha.

//Beate

2008-08-26 @ 21:03:25
Postat av: / F

Här kommer receptet..

Ta en ugnsform ganska stor och ställ en flaska i mitten av formen..(glas 33 cl) den ska vara fylld till 2/3 delar av vatten...ta sedan och fyll resten av ugnsformen med klyft potatis . skiva lite rödlök, tomat, och moröttet och sprid ut det över klyft potatisen. Salta lite.

sen tar du en kyckling som du gröper ur. Gnid in den med salt och lite honung. Sätt sedan kycklingen på flaskan........Ställ in den i ugnen Värme och tid varierar i alla ugnar så det skriver jag ej...



Lycka till och smaklig måltid......

2008-08-27 @ 10:17:56
URL: http://skallig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0